Verzending en retourzending
Verzending en retourzending
www.e-toko.nl
Pakketten worden verzonden via PostNL/DHL met Track & Trace. U kunt ook kiezen voor een afhaalpunt of andere opties. Besteld u op werkdagen voor 11:59am, dan wordt het pakket dezelfde dag nog verstuurd. Binnen 1 a 3 werkdagen wordt het via PostNL/DHL bezorgd. Let OP! Zaterdag, Zondag en Feestdagen gelden niet als werkdagen.
Verzendkosten Nederland:
Bij bestelling van minimaal € 10,- :
Gratis zelf Ophalen (Alleen op afspraak en in Rotterdam)
Optie 2:
Verzenden binnen Nederland:
Optie 3:
Gratis verzending bij minimale bestelling van € 60,- (Binnen Nederland, levertijd tussen 2 - 3 dagen)
Optie 4:
We hebben gratis bezorg momenten per stad gedurende de hele jaar door. Kijk voor meer informatie op onze socials en www.e-toko.nl
Bij bestelling van minimaal € 10,- :
U bent verantwoordelijk voor het aanleveren van een correct verzend/ontvangst adres. In geval uw adres niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@e-toko.nl. Indien deze is al gestuurd, de retourkosten zijn voor de klant.
Om ervoor te zorgen dat de bestelde producten zo goed mogelijk verpakt worden, hanteren wij van E-Toko een minimale order van 10 euro. Dit om de kosten van de verpakkingsmateriaal te drukken en de kwaliteit te waarborgen. Uw pakket zal worden verzonden op eigen risico, maar speciale zorg wordt besteed aan kwetsbare objecten te beschermen.
We verzenden niet naar de Waddeneilanden. Wilt u toch een bestelling plaatsen, neem dan contact met ons op via info@e-toko.nl.
Heeft u gekozen voor pick-up bij een partners of Pick up Point? Zorg dan ervoor dat uw pakket binnen 7 dagen na aankomst wordt opgehaald, anders wordt het pakket automatisch terug gestuurd. De extra gemaakte kosten voor de retourzending worden verrekend met het bedrag van uw bestelling.
Retourzending
Retour zendingen worden geaccepteerd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
U dient hiervoor een email sturen naar info@e-toko.nl . In deze e-mail geef je aan dat je een aankoop wenst te retourneren met daarbij een eventuele reden met de specifieke producten die u wilt retourneren.
Producten die niet geretourneerd kunnen zijn:
- Producten die niet in originele staat en/of verpakking verkeren
- Producten die gebruikt zijn
Let op wel dat de verzendkosten niet vergoed worden. U heeft ook de mogelijkheid om de producten gratis te retourneren bij ons in Rotterdam-Alexander