Klachten Procedure

Klachten procedure
www.e-toko.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft bij www.e-toko.nl. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@e-toko.nl door te geven.

We zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Leidt via info@e-toko.nl dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."